2013. április 10., szerda

Purple post

Sziasztok,

Ez a mai poszt szép lila hangulatú és témájú lesz:)
Nagyon szeretem a lila színt,szinte minden árnyalatát.Elsősorban ruhákban,kiegészítőkben és persze sminkekben favorizálom.Én a lilával valahogy úgy vagyok,mint sokan a pirossal,számomra ez abszolút nőies,forró és kreatív szín.

Sminkelés terén főleg a szem sminkeknél szeretem ezt a színt.
Legutóbb,amikor zsákmány szerző körúton voltam,akkor akartam megvenni a MAC Designer Purple színű fantasztikus szemceruzáját,de sajnos akkor sehol nem volt belőle,még a webshopból sem tudtam rendelni.Ez valószínűleg amiatt volt,hogy a Archie's Girls kollekcióban újra megjelent ez az árnyalat és hirtelen még népszerűbb lett.
A Mac helyett viszont beszereztem az Urban Decay 24/7 Glide-on Shadow pencil Delinquent színű árnyalatát.
Minden UD ceruza külső részének olyan színe van,mint magának a ceruzának,az írás ezüst színű ugyanúgy,mint a kupak,ami ráadásul fém hatású műanyag,a belsejében gumi borítással.Nagyon praktikus,mert jól záródik,jól rácuppan és nem is csúszik le róla.
Jumbo méretű ceruzáról van szó,aminek gyönyörű mély lila színe van,apró lila csillámokkal.
Könnyű felvinni a bőrre,nagyon jól pigmentált,egy húzásra is szuper fedése van.
A színét egyszerűen imádom,olyan mint valami szép drágakő:)










 Ezt a szemceruzát a Debenhamsnél vettem 14 fontért(kb 4800 HUF),ami nem olcsó,de nagyszerű darab,egy nagyszerű márkától.Megéri az árát.

A második lila darab egy Sugarpill pigment,amit "Chroma Lust" eyeshadownak hívnak.Az árnyalat neve Hysteric:)

Ő az első és eddig egyetlen Sugarpill termékem,de szerintem nem az utolsó.
A Sugarpill egy amerikai smink termékeket árusító cég,a termékek mind veganok,ami nagyon pozitív.
Visszatérve a pigmentre,helyes kis papírdobozkában kapjuk,az elején egy szív alakú kivágással,amin keresztül láthatjuk,hogy milyen színű a szemfestékünk.
Maga a pigment 5 g,ami azért szép mennyiség,henger alakú átlátszó műanyag dobozban van,fekete csavarós kupak Sugarpill logóval.




Feltűntetik,hogy nem végéznek állatokon teszteket.



A pigment színe közép lila,rengeteg apró színes csillámmal,ami úgy csilliog-villog,mint egy gyémánt.Nagyon kellemesre őrölt,könnyű használni,Amikor először megláttam,majdnem elolvadtam.Egyszerűen csodálatos,káprázatos,mese szép.Akkor megértettem,hogy miért a Hysteric nevet adták neki!Annyira szép,hogy az ember kb hisztérikus állapotba kerül a gyönyörtől:)


Alap nélkül sajnos nem sokat ér,elég halovány lesz a hatás nélküle,de akkor is megadja a sok szép csillám a varázsát.Nem sokáig bírja.

Önmagában
Viszont,ha adunk neki valami jó alapot,akkor kihozzuk belőle a csodát.Nem tudok betelni vele!Imádom!
Urban Decay primer potion-nel.


Alappal


Mindkét termék nagyon a szívemhez nőtt és nem csak a színük,hanem a minőségük miatt is .Örülök a Sugarpillnek,hogy végre kipróbáltam.:)

Végül egy kép,ahol a két szépség együtt van.

Sugapill pigment,Urban Decay ceruza


Szeretitek a lila színt sminkben?Mi a kedvenc színetek sminkelés terén?

3 megjegyzés:

  1. Újra beirom mert kitoroltem
    Szoval két kerdesem van
    Első hogy és mi módon tudod lefotozni a lilat hogy lila legyen a kepeken? Fel napom elment egy lila lakkra es a kepeken kék
    S masik kérdés hol mennyiért lehet kapni a sugarpillt

    Jobban vagy fog terén?
    Köszi;-)

    VálaszTörlés
  2. Ági:A foto masinámmal jó barátok vagyunk és az évek alatt megtanultam profin használni(Canon 350D,imádom!:)) A Sugarpillt egy angol shopból rendeltem 9 font volt,de érdemes megnézni a sugarpill.com-ot,szállítanak mindenhova.
    Aranyos vagy,hogy kérdezed,fog téren már elég jól vagyok,de lesz még folytatása,tudom nem beauty blogra való,de két gyökeret nem tudtak kiszedni,mert idegekbe van akadva és valószínűleg lesz majd valamikor még egy műtét:(

    Nóra:Tényleg azok:)Egyszerűen nem tudok betelni velük:)

    VálaszTörlés