2013. április 3., szerda

MAC Fashion Sets kollekció

Sziasztok,

Hamarosan megjelenik a MAC-nél egy újabb Fashion Set kollekció,amiben helyet kap négy különböző színű rúzs és mindegyikhez lesz egy hozzá passzoló szájfény,szájceruza,szemhéjpúder és körömlakk.
Az amerikai megjelenés pontosan holnap lesz,a nemzetközi megjelenés pedig májusra várható.

A kollekció darabjai:

Heroine- erős lila

Silly- játékos pink

Ablaze- forró skarlátvörös

Embrace me- élénk fukszia





A kollekciónak nagyon sok szép darabja lesz,igazából mindet elfogadnám,kivéve egyet!Méghozzá az Embrace me szájceruzát.De azt is azért,mert már megvan :)

Kb egy éve vettem meg ezt a terméket.A ceruzának gyönyörű élénk fukszia színe van.Nagyon jól használható,könnyű felvinni az ajkakra.Igazából olyan,mint az összes többi MAC lip pencil.Csodás!Legalább is én nagyon szeretem mindet.:)
A színe egyébként nagyon hasonlít a Candy Yum-Yum rúzsra.


Szegénykém csomagolása már kicsit rongyos





A szívecskét Nektek küldöm,igaz egy picit béna lett,mert jobb kézzel rajzoltam fel a balra és bal kezes vagyok.:)

Érdemes lesz,majd közelebbről is szemügyre venni a kollekciót,mert tényleg szép darabokat rejt.Nekem nagy kedvencem már most a Heroine(élénk lila) rúzs és a Silly(rózsaszín) szett darabjai.

Melyik szín tetszik a legjobban?
Szoktatok szájceruzát használni?Általában milyen színeket?

1 megjegyzés: