2013. április 8., hétfő

Goldfingers(nails) by Ciaté

Sziasztok,

Mára egy kis körömlakkozást hoztam.Sajnos vagy nem is annyira sajnos az utóbbi néhány napom nagyon sűrű volt és még az is lesz.De!Végre most volt időm egy lakk frissítésre így este felé.
Nemrég szereztem meg az első Ciaté lakkomat és most őt próbáltam ki.
A Ciaté egy angol márka,amit egy nagyon híres nail artist Charlotte Knight alapított.
Sok szép lakk található a termékeik között megfizethető áron.
Aki szeretne további információt szerezni vagy megnézni az online katalógust ITT megteheti.Érdemes!

Én a Sand Dune nevű lakkot választottam,ami egy gyönyörű arany szín.
A lakk csomagolása nagyon gusztusos,elegáns,kis fekete masnival az elején.

Most beszéljenek helyettem a képek egy kicsit:











Ahogy írtam és ahogy a képek mutatják arany színű lakkról van szó.Nagyon rég használtam arany lakkot,szerintem már legalább 5-6 éve utoljára.Mindig próbálkoztam velük,de ami az üvegcsébe jól mutatott az a körmeimen már szörnyű volt.Sok esetben inkább csillogó mustár sárga lakkot sikerült kifognom.
Na,de ez...Ez tetszik,sőt imádom!Tényleg arany színű!:)Egyáltalán nem sárgás,picit inkább bronzos,szépen csillog,szuperül fed.
Jó választás bármilyen alkalomra,bármikor.Tökéletesen mutat szerintem,szépen,egészségesen lebarnult bőr mellett a csodálatos nyári időben:)

A honlapon nagyon tetszik,hogy minden lakkhoz kedves kis infót,tippet írnak.A Sand Dune árnyalatnál többek között:

Match with your favourite maxi dress and big bold bangles. The night is yours!






Ehhez a színhez szuperül passzol egy barnás-bronzos szem smink,amit tegnap viseltem és reggel gyorsan futtában lefényképeztem.Szerintem holnapra is valami hasonlót fogok készíteni.
A Naked palettámat használtam hozzá,ami egyébként most az elmúlt két-három hétben régi-új kedvencem.



Szeretitek az arany színű lakkokat?Van kedvencetek?

3 megjegyzés:

  1. Szuper ez arany színű körömlakk, már sokat nézegettem blogokon, nagy arany színű körömlakk rajongó vagyok, kb. 22 darabom van már :D
    Nekem a Zoya Ziv a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  2. nem szeretem az arany szinu lakkokat :( sajnos.
    :)

    VálaszTörlés
  3. Megnéztem a Zoyat és nagyon tetszik!Gyönyörűűű!:)

    Eddig a lakkig én sem szerettem az arany színű lakkokat:)

    VálaszTörlés