2013. április 14., vasárnap

Bikini Pink by Bobbi Brown

Sziasztok,

A Facebookon ugyan tegnapra ígértem a bejegyzést,de sajnos kicsit megcsúsztam az idővel és tegnap éjszaka már nem volt hozzá energiám.
Most itt vagyok és hoztam mára egy szépséges rúzst Bobbi Brown Rich Lip Color kollekciójából.
Lassan,de biztosan közeledik a tavasz,a jó idő és a nyár(itt Angliában sajnos nincs igazi nyár:( )és én ilyenkor nagyon szeretek a sminkelés terén a számra koncentrálni.Sokszor csak spirált használok,laza szemfestékkel és egy szép, feltűnő vagy visszafogott,de izgalmas rúzzsal.
A Bobbi Brown rúzs Bikini Pink nevű árnyalata az utóbbi kategóriába tartozik.



A csomagolás egyszerű,fényes fekete dobozka,fehér feliratokkal.Rajta van minden szükséges információ.
Láthatjuk egyből rajta,hogy 12-es fényvédőt tartalmaz.
A rúzs tubusa négyzet alakú,matt fekete,a kupak és a többi rész között egy fényes,szintén fekete sáv van.Fehér betűkkel Bobbi Brown felirat.


 A színe nagyon kellemes fehéres rózsaszín.A legtöbb bőrtónushoz tökéletesen illik.Nem az az erős Barbie pink,inkább finom,lágy nude rózsaszín.A pigmentáltsága szuper,tökéletesen fedi az ajkakat.A leírás szerint a formulája krémes és ápoló,ami abszolút igaz.Nagyon jó érzés ilyen rúzst viselni.A tartóssága szintén pozitív,mert evés nélkül elég sokáig bírja,sajnos nem figyeltem meg pontosan,de kb 3-4 órát jól bír.

 
Színben egyébként nagyon hasonló a MAC Angel nevű rúzsával,de nekem valahogy a Bikini Pink jobban tetszik.Jól kombinálható egy füstös vagy erősebb szemfestéssel,de önmagában,ha rajta van a hangsúly akkor is nagyon jól érvényesül.Egész napra tökéletes viselet.Most ezt tartom a tökéletes rúzsnak,mind minőségben,mind pedig kihasználhatóságban.Igazi kedvcsináló rúzs,télen is,de főleg nyáron:)



A rúzs ára 18 font(kb 6000 HUF),ami nem olcsó,de ezért az árért tényleg egy fantasztikus terméket kapunk.
Körül-belül 25 árnyalat található a Rich Lip Color kollekcióban,szóval szerintem mindenki talál benne kedvére valót.

Jelenleg mi a kedvenc rúzsotok?

4 megjegyzés:

  1. Szóval azt mondod nem szárítja az ajkakat? Nekem sajnos alapból elég száraz a szám főleg mostanában. Viszont engem is egyre jobban érdekelnek a rúzsok és egy ilyen halvány rózsaszínes árnyalat talán nekem sem állna rosszul (nagyon keskenyek az ajkaim, erősebb színek csak kicsinyítik...). Hol kaphatóak Bobbi Brown rúzsok? Müller, Douglas, dm?

    VálaszTörlés
  2. Nem szárít egyáltalán!Nekem is főleg az őszi-téli időszakban gyakran kiszárad a szám és mindig oda kell figyelnem,hogy milyen rúzst használok.Csak jót tudok róla írni és ajánlani,mert szuper termék és szerintem ez az a szín,ami mindenkinek jól áll.:)
    Mo.-n a Westend,Mammut és Váci utcai Douglasben tudod megvenni,illetve van egy Bobbi Brown studio az Aréna Plazában.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bécsben élek és kb a következő pár évben nem valószínű, hogy megyek Pestre... :D De itt mintha láttam volna valahol... Hmm.. Talán itt is egy mallban majd megnézem :) De akkor utána nézek, köszönöm!

      Törlés
    2. Bécsben tuti,hogy találsz BB-t,de érdemes megnézni a hivatalos webshopot is,onnan is tudsz rendelni.

      Törlés