2013. február 11., hétfő

Valentin napi köröm OPI Minnievel

Ma elkészítettem a Valentin napi manikűrt és kipróbáltam a múlthéten érkezett OPI Minnie mouse kollekciós lakkot.A lakkról a bejegyzés ITT olvasható.

Három körömlakkot használtam az akcióhoz.Két Lancome-ot és az OPIt.

Lancome 220M,OPI Nothin' mousie 'bout it,Lancome Jolie Rosalie

Négy körmömre a Lancome 220M színt használtam.Ez egy egyszerű természetes lakk,szép világos nude karamell színű.Nagyon szeretem ezt a színt minden ruhához és sminkhez nagyon jól passzol.Főleg nyáron szoktam használni,ha nincs kedvem nagyon feltűnő lakkozáshoz.

A gyűrűs ujjakra a Jolie Rosalie került,ami igazán szép rózsaszín lakk,olyan fincsi rágógumi színű.Már egy rétegben elég jól fed,de azért én mindig kétszer kenem fel.Imádom ezt a lakkot,nagyon tartós,nagyon szép,igazi hangulatjavító szín.:)

Minden körmömre felkerült az OPI Nothin' mousie 'bout it nevű lakk fedő rétegként.

Végeredmény

Sajnos a képek nem igazán adják vissza a valóságot.Élőben nagyon jól néz ki.Csak mire a képeket csináltam sötét lett.Már nagyon nem szeretem ezt a téli,korán sötétedős időszakot,de azt hiszem a fényképezőm is hasonló állásponton van.:)





Jobb mutató ujj felnagyítva
Ezen a képen valamennyire látszik,hogy milyen szépen csillog-villog
Így első használat után azt tudom mondani,hogy nagyon bejön az OPI lakk.Hamar száradt,egyszerűen csodálatos,talán ami picit negatív(tényleg csak egy ici-picit),hogy a szív glitterekkel azért meg kell küzdeni,hogy kijöjjenek az üvegcséből.Amikor kihúzom az ecsetet akkor nem nagyon akartak fenn maradni rajta,úgyhogy kicsit kellett ide-oda forgatni.De végül siker volt.:)
Ezek a kis szívecskék annyira cukik felkenve,hogy teljesen elvagyok olvadva.:)

A képeken azért is fénylik úgy a körmöm körül,mert bekentem körömágy ápoló folyadékkal,ami egy kis csavarós végű tollacskába van csomagolva.Tele van vitaminokkal és finom eper illatú.Manikűrözés után legtöbbször szoktam használni,mert jó puhává varázsolja a bőrt a körmöm körül.Ilyenkor télen főleg nagyon jól jön,mert sajnos a kezeim elég érzékenyek a hidegre.


Köröm ápoló olaj és a lakkok


Ez lenne az én Valentin napi lakkozásom,kíváncsi vagyok csütörtökig hogy bírja.

Ti szoktátok ápolni külön a körmöágyatokat?Van valami jól bevált módszeretek rá?

1 megjegyzés:

  1. nagyon aranyos lett :) nekem is ugyanez a fajta körömápoló olajam van :)

    VálaszTörlés