2013. január 28., hétfő

Lancome Khol in Love

Még a múlthét közepén érkezett két csodálatos termék,amiket rendeltem.
Az egyik egy MAC szemfesték Atlantic Blue árnyalatban.Ez a MAC palettám 7. darabja.
Erről most ennyit,mert később lesz,majd egy külön bejegyzés a palettáról.

Szóval a másik pedig a Lancome 2013-as tavaszi kollekciójának egyik szemceruzája.

MAC Atlantic Blue szemfesték és Lancome Khol in Love Jade Crush

A ceruza a Jade Crush nevet kapta,gyönyörű türkiz színben pompázik.Külseje nagyon szép,elegáns,tavaszias és még azt tudnám rá mondani,hogy romantikus.(Milyen fura ezt a szót egy szemceruzára használni. :)) A fehér alap helyes kis türkiz virág mintával lett feldobva.Nekem nagyon tetszik.


A ceruza annyira pigmentált és krémes,hogy épp egy picit érintem a szememhez és már gyönyörű élénken ott is marad.A színe nagyon feltűnő,erőteljes és valami eszméletlen,hogy milyen tartós.Még a vízvonalon is.Ha nem tudnám akkor tuti azt hinném,hogy vízálló ceruzáról van szó.Pedig nem :)

Reggel húztam ki vele a szemem alsó részét,csak egyszer igazítottam meg valamikor ebéd környékén és most este is így néz ki:

Kb. 10 órája van fenn és egyszer igazítottam rajta

A felső szemhéjamra csak egy keveset használtam az Urban Decay Stardust szemfestékemből,ami a Bobby Dazzle árnyalat.Valamint Benefit BADgal szempillaspirált(imádom,de akkor keféje van,hogy az csak na :) )
Mást nem tettem fel,hagytam érvényesülni ezt a meseszép türkiz árnyalatot.

Összességében már most a kedvenceim közé sorolom.
Csak ajánlani tudom annak aki szereti az ilyen feltűnőbb,vidám színeket!

U.i.:Szerintem érdemes lesz megvizsgálni közelebbről a kollekció többi darabját is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése